.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمین گیر شدن سارقان خودرو در گلستان

با پيگيري هاي مأموران آگاهي استان گلستان 4 سارق كه پس از سرقت خودرو ها و اوراق كردن قطعات آن را به فروش مي رساندند دستگير شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ "داود سلطاني" رئيس پليس اگاهي استان گلستان با اشاره به نحوه شناسايي و دستگيري متهمان گفت: در پي چندين فقره سرقت خودرو در گرگان مأموران اگاهي مركز استان را بر آن داشت تا موضوع سرقت ها را بصورت ويژه در دستور كار خود قرار دهند.

وي ادامه داد: در تحقيقات اوليه مأموران دريافتند كه متهمان با پرسه زدن در نقاط كم تردد شهر خودرو هاي فاقد تجهيرات ايمني كافي را شناسايي كرده و سپس با مهارت خاصي اقدام به سرقت آنها مي كنند.

سرهنگ سلطاني در ادامه افزود: در ادامه تحقيقات مأموران موفق شدند با سرنخ هاي بدست آمده ردپاي يكي از سارقان به نام ((ح-ك)) را شناسايي و پس از كنترل نامحسوس مسيرهاي تردد وي، متهم را حين حركت به سوي مخفي گاهش دستگير كنند.

اين مقام انتظامي در ادامه تصريح كرد: با دستگيري متهم و تحقيقات فني بعمل آمده نامبرده عنوان كرد با همدستي يكي از سارقان حرفه اي به نام ((ع-الف))پس از سرقت دو دستگاه خودرو پرايد يكي از خودروها را اوراق كرده و خودروي ديگر را به يكي از مالخرها به نام ((ر-م)) به فروش رسانده اند.

سرهنگ سلطاني ادامه داد، با ادامه تحقيقات مأموران موفق شدند يكي از همدستان متهمان به نام ((ح-ك)) را كه به اتهام آدم ربايي تحت تعقيب مراجع و تبحر خاص در اوراق كردن خودروهاي مسروقه داشت شناسايي و دستگير كنند.

وي خاطر نشان كرد: با دستگيري متهمان چهار دستگاه خودروي مسروقه كشف و در بازرسي از منزل اين افراد هشت عدد رينگ و لاستيك، صندلي، قالپاق و اسنادي از قبيل كارت سوخت، كارت شناسايي، بيمه نامه، چك، پلاك و تعدادي وسايل اوراق شده كشف و ضبط شد.

اين مقام انتظامي در پايان گفت: صحنه اين سرقت ها بازسازي و مالباخته ها شناسايي شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.923 seconds.